Facebook aktualizuje rozhraní Catalog Manageru

15. 12. 2017Novinky z Facebooku

Postup při vytváření katalogu, který se používá pro dynamické reklamy a kolekce, byl podle některých inzerentů dosud poněkud náročný. Proto Facebook upravil rozhraní, aby proces zjednodušil. Seznamte se se základními změnami.

Takzvaný Catalog Manager vám umožní následující:

  • Získáte přístup do všech katalogů, které máte zavedené pod vaším reklamním účtem nebo firmou, a uvidíte přehled všech položek v katalogu.

 

  • V katalogu můžete vytvářet a nahrávat nový inventář za pomoci “feedů” (složky obsahující podrobné informace o každé položce v inventáři) – například cena, produktové ID nebo dostupnost.

  • Nastavíte sady produktů (specifické kategorie pro inventář), což vám pomůže lépe kontrolovat produkty, které se objeví v reklamách.

  • Bude možné spárovat pixel eventy a zdroje aplikací s položkami v katalogu, abyste sledovali výkon. Zjistíte například, kolikrát lidé reagovali na položky v katalogu.
  • Dozvíte se podrobnou diagnostiku výkonu vašeho katalogu, což vám pomůže vyřešit jakýkoliv problém.

Co se změnilo?

  • Přístup aktualizovaných prostředků Help Centra přímo v rozhraní – Když kliknete na odkazy v centru nápovědy, otevře se příslušný článek, takže není třeba opuštět rozhraní Catalog Manageru.
  • Doporučení pro další kroky – Při každé akci, kterou podniknete při vytváření katalogu, vás manažer navede k dalšímu příslušnému kroku.
  • Jasnější akce a chybové zprávy při nahrávání feedu – Facebook nově dokáže zjistit, jaký je zdroj dat, zavádí nové šablony pro feed a vysvětluje jednotlivé a naplánované uploady do feedu.
  • Konsolidovaný pohled na všechny katalogy, které vlastníte ve svém reklamním účtu – Nyní můžete zobrazit stav všech vašich katalogů, včetně příslušných doporučení, počtu položek a přidruženého účtu pro reklamy.
Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře