Facebook inzerentům cestovního ruchu napoví, kdy se lidé chystají na dovolenou

21. 3. 2018Novinky

Díky nové funkcionalitě teď hoteliéři, cestovní kanceláře či prodejci letenek budou vědět, že zvažujete dovolenou. Facebook totiž zavádí novou optimalizaci Trip Consideration, která zacílí na uživatele v brzkých stádiích zvažování výletu.

Pokud tedy spravujete reklamy v oblasti cestovního ruchu, máte se na co těšit. Novinka přibude k Dynamic Travel Ads, které Facebook představil už v roce 2016 a od té doby je neustále zlepšuje. Narozdíl od nich však nový cíl nezasáhne návštěvníky webových stránek, ale osloví lidi, u kterých pozná specifické cestovatelské chování – například, že si na Facebooku a Instagramu vyhledávají informace a stránky o různých destinacích.

Nový nástroj by mohl pomoci inzerentům oslovit především větší množství cestovatelů-mileniálů. Bezmála 68 % z nich totiž podle sociální sítě vyhledává nápady a inspiraci pro plánovaný výlet na Facebooku, 60 % pak na Instagramu. Mezi rozhodnutím cestovat a rozhodnutím kam cestovat pak uběhne v průměru 43 dní. A právě v tomto časovém rozmezí je Trip Consideration velmi užitečný.

Jak na to

V první řadě je třeba mít naimplementovaný Facebook pixel. Možnost Trip Consideration se objeví jako optimalizační možnost v kampaních zaměřených na konverze a v kampaních zaměřených na traffic.

Samozřejmě můžete zvolit všechny možnosti cílení, které běžně používáte, ale Facebook doporučuje – pro optimální výkon – co největší publikum. Kromě toho doporučuje zaměřit optimalizaci eventů na eventy pro vyhledávání, check-out nebo nákup.

Placementy pro tyto reklamy zahrnují Facebook, Instagram a Audience Network. Funkcionalita je dostupná zatím jen vybraným partnerům a těm, kteří si o ni u Facebooku zažádají (například prostřednictvím Facebook Marketing Partners). Veřejnosti by se měla zpřístupnit ale během několika týdnů.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře