Facebook nabízí nová doporučení, jak zlepšit výkonnost kampaní

17. 2. 2022Novinky z Facebooku

Facebook zveřejnil další sadu rad a tipů, jak inzerenti mohou zmírnit dopady omezení, která od loňska přináší společnost Apple na svých zařízeních. Nová doporučení mají pomoci zlepšit výkonnost reklamních kampaní.

Aktualizace od společnosti Apple, která uživatele vyzývá k souhlasu se sledováním jednotlivých aplikací v zařízeních se systémem iOS, způsobila Facebooku a jeho inzerentům nemalé potíže.

Facebook však neustále pracuje na tom, aby tyto dopady co nejvíce zmírnil, a tento týden uvedl, jak se mu díky nejnovějším aktivitám podařilo snížit počet podhodnocených webových konverzí v iOS z 15 % ze září loňského roku na současných 8 %.

Což je stále značný rozdíl, ale Facebook tvrdí, že ztráty jsou alespoň do určité míry kompenzovány, protože inzerenti dbají na jeho rady a zavádějí různá opatření.

S tím souvisejí i nejnovější doporučení, která mají pomoci zachovat datové toky a zlepšit výkonnost kampaní. Co tedy Facebook radí?

  • Integrujte rozhraní Conversions API, které poskytne více informací o „cestách“ spotřebitelů – díky tomu můžete lépe měřit výkonnost reklamy a atribuce v rámci celé „cesty“ zákazníka od objevení až po konverzi.
  • Ověřte všechny své domény, zejména pokud chcete sledovat výkonnost na více webových stránkách.
  • Ověřte, že jsou vaše konverzní události v souladu s prioritami vašich kampaní.
  • Nechte si určitý čas na analýzu výkonnosti kampaní kvůli zpožděným datům a modelovanému reportingu – alespoň 72 hodin u kampaní optimalizovaných pro konverze.
  • Používejte nástroje pro doporučování reklam a publika založené na strojovém učení, neboť se neustále zlepšují.
  • Zobrazte reklamy na 6 a více místech – například na Marketplace nebo v Instagram Stories, protože to poskytne systému větší flexibilitu při kontrole výdajů a dosahování lepších výsledků.

Změny v ochraně osobních dat ovlivnily reklamy na Facebooku a Instagramu dvěma způsoby – zaprvé se nevyhnutelně snížila přesnost cílení reklam a zadruhé je komplikovanější měření, protože je nemožné určit výsledky kampaní pro uživatele, kteří se ze sledování odhlásili.

Doporučujeme si proto přečíst podrobnosti o nových doporučeních na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře