Facebook přidal nové nastavení pro stránky

9. 9. 2020Novinky

Facebook chce dát uživatelům větší kontrolu nad konkrétními příspěvky od stránek, které sledují. Do nastavení proto přidává nové možnosti.

V praxi to znamená, že fanoušci vaší stránky si mohou zvolit, jaký obsah jim má Facebook zobrazovat ve feedu. Na výběr jsou buď všechny příspěvky, které jako stránka publikujete, anebo jednotlivé formáty:

  • příspěvky – highlights, všechny aktualizace, nebo žádné
  • videa – highlights, všechny aktualizace, nebo žádné
  • live videa – všechny aktualizace, nebo žádné
  • nabídky – zapnout, nebo vypnout
Zdroj: Matt Navarra

Počet fanoušků tak bude z tohoto pohledu poněkud zavádějící metrikou úspěšnosti stránky. Facebook proto dál pracuje na novém designu firemních stránek, který odstraní počet To se mi líbí a nahradí je počtem sledujících. Ten totiž považuje za přesnější metriku skutečného dosahu.

Zdroj: Facebook

Tím, že se uživatelé mohou rozhodnout, jaký váš obsah chtějí sledovat, vám může novinka pomoci přehodnotit vaši strategii na Facebooku. Zkuste například zveřejňovat více nabídek pro ty, kteří hledají právě tato upozornění. Dejte o novém nastavení vědět svým sledujícím, aby mohli sledovat co nejrelevantnější obsah. Tím pomůžete zvýšit engagement i zlepšit dosah vašich příspěvků.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře