Facebook přidává nové způsoby crosspostování a testuje CTA Stickers ve Stories

5. 2. 2019Novinky

Facebook rozšiřuje možnosti crosspostování mezi svými platformami, aby poskytl uživatelům další obsah a pomohl zvýšit engagement. Druhou novinkou jsou pak samolepky s CTA pro Facebook Stories, které mají za cíl motivovat uživatele k akci.

Sdílení obsahu mezi Facebookem a Instagramem umožňuje v případě potřeby snazší šíření obsahu mezi vlastními účty. Facebook představil funkcionalitu už loni, ale až nyní ji začal spouštět většímu počtu administrátorů facebookových stránek.

Pokud už máte nástroj pro crosspostování k dispozici, můžete sdílet obsah jako klasický příspěvek do News Feedu, do Facebook Stories a jako instagramový příspěvek.

Kromě těchto tří možností Facebook a Instagram nabízí další způsoby zveřejňování příspěvků mezi více platformami:

  • V Instagram Stories najdete ikonku Facebooku, která nasdílí obsah příběhu do Facebook Stories.

  • Na Facebooku je k dispozici funkcionalita pro sdílení příspěvku z Instagramu do News Feedu.

Facebook plánuje nadále tyto crosspostovací nástroje zdokonalovat. Hovoří se i o vývoji nového sdílení Instagram Stories s odkazy do Facebook Stories.

Další novinkou je sada call-to-action samolepek, které najdete v záhlaví firemních stránek Facebook Stories.

CTA Stickers jsou tak dalším zajímavým a výrazným nástrojem, jak vyzvat uživatele k akci v podobě nákupu, telefonického hovoru nebo třeba rezervace.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře