Facebook přidává novou sekci vzpomínek

20. 8. 2018Novinky z Facebooku

Funkce Memories je velmi populární a využívá ji 90 milionů uživatelů denně. Facebook provedl malou úpravu a vytvořil speciální sekci, ke které bude mít každý uživatel snadnější přístup. Tento druh reflexe může mít podle výzkumů Facebooku pozitivní dopad na lidskou náladu a celkovou pohodu.

Sekci Memories naleznete mezi záložkami vašeho profilu. Nejedná se o žádný složitý update, ale jen o seskupení všech vzpomínek/příspěvků do jedné kategorie.

Funkce vzpomínek je rozdělena do několika částí:

  • V tento den – položka zahrnuje veškerý obsah, který se vztahuje k dnešnímu dni
  • Lidé, se kterými jste se stali přáteli v tento den – kategorie zahrnuje všechny přátele, s nimiž jste se v daný den na Facebooku spojili
  • Rekapitulace vzpomínek – tato sekce obsahuje sezónní nebo měsíční rekapitulace vzpomínek, které se zařadí do zprávy nebo krátkého videa
  • Vzpomínky, které jste možná zmeškali – pokud jste v poslední době nevyužívali nástroje vzpomínek, tato část vám ukáže příspěvky, které jste v minulých týdnech nejspíše zmeškali

Vzpomínky jsou obecně velmi osobní záležitostí a ne všechny jsou pozitivní. Facebook se snaží poslouchat zpětnou vazbu uživatelů a navrhovat funkce tak, aby byly snadno přístupné a podpořily interakci mezi uživateli a jejich přáteli.

Od Facebooku můžete dostávat informace o vzpomínkách i formou oznámení, které si můžete zapnout na Facebook Memories.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře