Facebook rozšiřuje Brand Collabs Manager pro více uživatelů

14. 11. 2019Novinky

Facebook chce poskytnout inzerentům i tvůrcům lepší nástroje pro správu obsahu a nové příležitosti zpeněžení. Proto teď zpřístupňuje Brand Collabs Manager více uživatelům. Nově ho mohou využívat tvůrci z více než 40 zemí. Navíc dochází ke změnám kritérií způsobilosti pro registraci.

Facebook zavedl Brand Collabs Manager v polovině loňského roku a doposud byl k dispozici omezenému počtu tvůrců. Jedná se o databázi influencerů z Facebooku i Instagramu, se kterými se může firma spojit a začít s nimi spolupracovat. Facebook uvedl, že rozšíření na 40 zemí není finální a v následujících měsících se bude nadále rozrůstat.

Podmínky pro zpřístupnění

V rámci nástroje došlo i k úpravě kritérií způsobilosti. Pokud jste tvůrcem a chcete Brand Collabs Manageru používat, musíte splňovat následující podmínky:

  • mít alespoň 1 000 sledujících,
  • za poslední 2 měsíce dosáhnout u vašich příspěvků engagementu alespoň 15 000 uživatelů

nebo:

  • mít alespoň 180 000 zhlédnutí nebo 30 000 1minutového zhlédnutí videí, které mají délku minimálně 3 minuty a více. To vše za období posledních 2 měsíců.

Ověřte si, jestli splňujete výše uvedené podmínky.

Brand Collabs Manager není důležitý jen pro tvůrce a influencery, ale je velmi užitečným nástrojem i pro marketéry a všechny inzerenty. Jednak vám pomůže vyhledat, s jakým influencerem můžete spolupracovat, a jednak rovnou uvidíte jeho výsledky a statistiky.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře