Facebook sloučí Ads Manager a Power Editor, rozšíří také placementy

14. 9. 2017Novinky

Facebook oznámil, že sjednotí nástroje pro vytváření reklam Ads Manager a Power Editor do jednoho. Nový nástroj si ponechá název Ads Manager. Ten zkombinuje funkci plug-and-play staré verze a současně zahrne pokročilé prvky Power Editoru. Facebook také rozšíří stávající reklamní placementy o feed Instagram Stories.

Uživatelé Power Editoru nezaznamenají při vytváření a správě reklam žádné změny kromě nového jména nástroje. Uživatelé Ads Manageru budou moci opustit postupný proces vytváření reklam, který dosud probíhal krok za krokem. Nově bude možné uspořádat kampaň podle pořadí, které považujete vy sami za nevhodnější, tedy bez ohledu na to, zda jako první nastavíte cílové publikum nebo podobu reklam.

Společně s konsolidací nástrojů chce sociální síť také více propojit reklamní produkty Facebooku a Instagramu, aby inzerenti měli na obou platformách stejné příležitosti, jak oslovit zákazníky. Brzy tak budete moci umístit kampaně nejen do hlavního feedu Instagramu, Facebooku a Audience Network, ale nově také do feedu Instagram Stories. Dosud bylo možné zakoupit placement Instagram Stories pouze samostatně.

Pokud se rozhodnete umístit reklamy do Instagram Stories a zároveň do ostatních placementů, budete muset do Ads Manageru nahrát video nebo fotku s poměrem stran 9:16, které půjde umístit do Stories, a současně i kreativu vhodnou pro ostatní placementy.

Nově také bude možné vzít snímky zveřejněné v organických Instagram Stories (a to včetně všech filtrů, samolepek a dalších kreativních prvků, které obsahují) a nahrát je do Ads Manageru, aby se zobrazovaly jako reklamy. K úpravě velikosti snímků můžete použít nástroj pro ořezávání přímo v Ads Manageru.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře