Facebook spouští nové nástroje pro živé vysílání

20. 12. 2021Novinky

Facebook oznámil řadu nových funkcionalit pro tvůrce, kteří používají živé přenosy. Těšit se můžete na doporučené odkazy přímo ve videu, nové způsoby interakce s komentáři, chaty s hosty v příspěvcích, nové doporučení pro sledování a další.

Facebook například nedávno spustil nový design nástroje Facebook Live, aby usnadnil tvorbu a práci s videem. Zjednodušil například navigační menu, abyste měli snazší přístup k informacím a funkcionalitám, které potřebujete před přenosem i během něj. Nový formát umožňuje mnohem snáze implementovat různé možnosti živého vysílání během toho, co jej vytváříte.

Kromě toho Facebook přidává několik dalších funkcí pro zvýšení engagementu.

Největším přírůstkem jsou doporučené odkazy, které v rámci vysílání umožní sdílet více odkazů na webové stránky třetích stran. Díky tomu se vám může zvýšit přímá návštěvnost streamů i webů.

Zdroj: Facebook

Facebook také nově umožní vytvářet ankety v živém vysílání na mobilních zařízeních, což bylo doteď dostupné jen pro desktop. Díky tomu máte další způsob, jak zapojit diváky a posílit interakci i komunitu.

Zdroj: Facebook

Facebook dále rozšiřuje počet lidí, se kterými můžete vysílat společně. Nově to budou až tři další hosté.

Zdroj: Facebook

Další novinkou je oznámení o živých přenosech ve Facebook Stories. Facebook je plánuje zvýraznit v listě příběhů v horní části News Feedu. Díky tomu vaše streamy objeví více lidí.

Facebook dále přidává nové odznaky, které vám v komentářích pomohou rozpoznat vaše nejlepší příznivce. Novinka Front Row pak zvýrazní další fanoušky.

Zdroj: Facebook

Nově se také budete moci zapojit do více konverzací, a to pomocí rychlých reakcí přímo z notifikace. Pomocí nového řazení komentářů snáze najdete nejrelevantnější konverzace. Nově se vaše komentáře a odpovědi zobrazí na začátku diskusního vlákna u příspěvku. Viditelnost opakujících se nebo spamových komentářů Facebook naopak sníží.

Zdroj: Facebook

Facebook také zavede nové prvky v News Feedu, které budou doporučovat veřejné osobnosti a tvůrce ke sledování na základě zájmů uživatelů. Zároveň testuje způsoby, jak zvýšit rozmanitost obsahu, na který vás upozorňuje. Obzvlášť chce pak podpořit začínající tvůrce.

A nakonec Facebook zavede nový formát diskusí Spotlight Conversations, který testuje už od října. Novinka bude obsahovat dvě karty komentářů – jednu pro ty, kteří byli zmíněni v chatu, a druhou pro všechny ostatní komentáře.

Zdroj: Facebook

Pomocí této funkcionality můžete vést s vybranými hosty poutavou diskusi založenou právě na komentářích. Tyto konverzace se budou zobrazovat jako příspěvky se dvěma oddělenými sekcemi komentářů, tedy jednu pro vás a vaše hosty a druhou pro všechny ostatní, kteří chtějí sledovat a diskutovat.

Podrobnosti si přečtete na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře