Facebook testuje další nástroje pro Creator App

2. 4. 2018Novinky

Facebook Creator App je aplikace, která pomáhá kreativním lidem tvořit zajímavý video obsah na sociální síť. V rámci ní se momentálně testují další funkce a vychytávky, které ještě lépe podpoří práci zainteresovaných autorů.

V první řadě Facebook chystá verzi aplikace pro Android. Od listopadu je totiž dostupná pouze na iOSu. Tam už dnes umožňuje tvořit originální videa, přidávat exkluzivní prvky do živých videí a propojit se s komunitou na sociální síti.

Testuje se také vlastní verze Rights Manageru, který chrání autorská díla. Facebook se zaměřil i na způsob, jak zvýraznit největší fanoušky tvůrců. Vymyslel, že jim ke jménu přidá speciální odznak a zařadí je do žebříčku nejaktivnějších uživatelů. Hodnotit je bude podle počtu komentářů, sdílení a dalších reakcí stejně jako doby zhlédnutí video obsahu.

V plánu jsou i dva monetizační prvky. První nástroj pomůže tvůrcům spojit video se značkovými kampaněmi (branded content). Jako autor si budete moci sestavit portfolio oblastí, na které se při tvorbě zaměřujete, a inzerenti si vás pak podle nich budou moci vyhledat a oslovit se spoluprací. Druhým nástrojem jsou pak platby fanoušků za to, že od tvůrců získají exkluzivní obsah, odznak jako statut příznivce a další bonusy. Proto aplikace Facebooku v App Store a Google Play nyní zahrnuje i nálepku „Nákup v aplikaci“.

Nakonec chystá Facebook spolupráci s tvůrci obsahu v programu testování produktů, který zahrne výše zmíněné nástroje. Autoři, kteří se tohoto programu účastní, dostanou přístup k nejnovějším funkcionalitám a budou moci týmu Facebooku předávat pravidelnou a přímou zpětnou vazbu.

Podrobnosti najdete i zde.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře