Facebook testuje nové rozhraní Ads Manageru

8. 3. 2019Novinky

Ads Manager získá pár praktických aktualizací, díky kterým by měl být intuitivnější a měl by podpořit větší produktivitu správců, zejména těch, kteří jsou zvyklí používat i jiné reklamní platformy než Facebook.

Zahraniční PPC specialisté a agentury, které beta verzi Ads Manageru objevili, tvrdí, že nové rozhraní je kombinací různých reklamních platforem, jako jsou Google Ads, Reddit, Bing Ads a další. Díky tomu bude pro správce jednodušší mezi platformami přecházet a rychleji si zvyknout na nové prostředí pro tvorbu, správu a analýzu reklam.

Nové rozhraní Ads Manageru byl mělo opustit navigační tabulky, které byly v horní části, ve prospěch rozbalovacího menu. Na úrovni reklamních sad by měl být k dispozici pravý editační panel.

Pokud jste ve svém Ads Manageru už také zachytili nějaké aktualizace rozhraní, dejte nám vědět do komentářů, případně nasdílejte screen.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře