Facebook testuje nové rozhraní Ads Manageru

8. 3. 2019Novinky z Facebooku

Ads Manager získá pár praktických aktualizací, díky kterým by měl být intuitivnější a měl by podpořit větší produktivitu správců, zejména těch, kteří jsou zvyklí používat i jiné reklamní platformy než Facebook.

Zahraniční PPC specialisté a agentury, které beta verzi Ads Manageru objevili, tvrdí, že nové rozhraní je kombinací různých reklamních platforem, jako jsou Google Ads, Reddit, Bing Ads a další. Díky tomu bude pro správce jednodušší mezi platformami přecházet a rychleji si zvyknout na nové prostředí pro tvorbu, správu a analýzu reklam.

Nové rozhraní Ads Manageru byl mělo opustit navigační tabulky, které byly v horní části, ve prospěch rozbalovacího menu. Na úrovni reklamních sad by měl být k dispozici pravý editační panel.

Pokud jste ve svém Ads Manageru už také zachytili nějaké aktualizace rozhraní, dejte nám vědět do komentářů, případně nasdílejte screen.

Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře