Facebook testuje nové štítky pro sponzorované příspěvky značek

2. 8. 2018Novinky

Facebook začal testovat novou funkci, která přidává informační štítky do příspěvků, které jsou výsledkem placených partnerství. Chce tak zlepšit transparentnost své platformy u placených partnerství a značkových příspěvků.

Facebook zavedl ikony informující o sponzorovaném příspěvku už v roce 2016 a neustále pracuje na jejich vylepšení. Jedním z nich je i zavedení nového nástroje pro správu značek Collabs, který pomáhá firmám a značkám v hledání nových partnerství.

Nové štítky se velmi podobají štítkům upozorňujícím na politické příspěvky.

Nový nástroj představuje malou, ale užitečnou aktualizaci.  Po rozvinutí obrázku příspěvku se objeví ikona značkového obsahu, na kterou je možné kliknout. Uživatel tak získá více informací o povaze partnerství i značky.

Informační štítky jsou zatím ve fázi testování a měly by být brzy zpřístupněny veřejnosti.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře