Facebook varuje před pozdějším schvalováním reklam

20. 3. 2020Novinky

Facebook podobně jako ostatní firmy zavírá kanceláře a během koronavirové karantény pracují jeho zaměstnanci z domova. S tím přicházejí i různá omezení kapacit a aktivit. Proto Facebook žádá inzerenty o pochopení, protože se může zdržet například schvalování reklam.

Facebook nyní v důsledku omezených personálních možností více spoléhá na automatizované systémy a využívá dodavatele, kteří moderují obsah na platformě. Věnují se především detekci a odstraňování příspěvků, které šíří dezinformace a porušují pravidla.

Tito dodavatelé a systémy také kontrolují reklamy na Facebooku a Instagramu, což může mít několik důsledků:

  • opožděná kontrola reklam
  • zvýšení počtu nesprávně zamítnutých reklam
  • opožděné nebo snížené možnosti odvolání
  • omezená dostupnost a doručení in-stream reklam

To pro inzerenty samozřejmě představuje značné omezení jejich snah se vypořádat s aktuální situací a oslovit potenciální zákazníky pomocí alternativních online metod.

Pokud chcete tyto dopady na vaše reklamy omezit, Facebook radí, abyste prodloužili dobu doručování vašich nejvýkonnějších reklam namísto tvoření nových. Nová kampaň totiž podléhá nové kontrole. Delší lhůta kontrol se dotkne také veškerých změn v rámci běžících reklam.

Jestliže tvoříte obsah, který chcete na sociální síti monetizovat, Facebook upozorňuje, že není v jeho silách kontrolovat všechen tento obsah a omezení se dotknout tedy i jeho.

Facebook zavádí změny celoplošně a snaží se minimalizovat jejich dopady. Proto prosí inzerenty o porozumění a trpělivost. Podrobnosti o tom, jak se aktuální koronavirová situace projevuje na Facebooku, si přečtěte na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře