Facebook vydal nového průvodce influencer marketingem

22. 12. 2021NávodyNovinky

S tím, jak roste e-commerce, generuje lepší odezvu také influencer marketing. Jak ho ale efektivně používat a jaké jsou klíčové trendy? S tím poradí nová příručka od Facebooku.

Průvodce influencer marketingem vznikl na základě studie, která analyzovala 12 kampaní v regionu APAC v pěti různých vertikálách, aby získala více informací o tom, jaké výsledky influencer marketing značkám přináší.

14stránkový přehled obsahuje řadu klíčových poznatků a statistik.

Facebook v něm nejprve zdůrazňuje masivní nárůst influencer marketingu. Výdaje v této oblasti dosáhly v roce 2021 zhruba 13,8 miliardy dolarů.

Studie také odhalila, že mikroinfluenceři (tvůrci obsahu s méně než 25 000 sledujícími) dosahují lepších výsledků než makroinfluenceři. Dokáží totiž vytvářet relevantní obsah, který sdílejí se svým vysoce angažovaným publikem. Ačkoliv tedy spolupráce s významnou celebritou bude mít přínos pro dosah a povědomí, menší tvůrci vám mohou přinést skvělé výsledky díky důvěrnějšímu propojení s komunitou.

Facebook dále zjistil, že influencer marketing významně zlepšuje odezvu, přičemž dochází k velkému nárůstu nákupního záměru a konverzí.

Zdroj: Facebook

Facebook v příručce dále radí, jak influencer marketing na základě těchto zjištění správně uchopit. Uvádí také konkrétní případové studie, které mohou sloužit jako inspirace.

Zdroj: Facebook

Pokud vás influencer marketing zajímá, již s ním pracujete nebo teprve začínáte, doporučujeme přečíst celý report.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře