Facebook vydal průvodce testováním a optimalizací kreativy reklam

10. 9. 2021NávodyNovinky z Facebooku

Facebook publikoval novou příručku, která inzerentům nabízí řadu užitečných rad a tipů, jak testovat a optimalizovat kreativu reklam, a zlepšit tak odezvu na základě specifických parametrů. Najdete tu také řadu šablon, příkladů a vysvětlení.

Nový průvodce s názvem Creative Prototyping se na 29 stránkách zaměřuje na herní inzerenty, ale veškeré informace jsou stejně tak hodnotné pro inzerenty z ostatních oborů a forem kampaní.

První část průvodce se týká testování kreativních aspektů a toho, jak díky nim získat výsledky co do výkonnosti kampaně. Pokud například porozumíte, jaký vliv má délka videa na výkon, pochopíte, jak tuto skutečnost aplikovat i na další vaše kampaně.

Facebook například ukazuje šablonu pro testování kreativy reklam a krok za krokem vysvětluje každý parametr, který obsahuje, a jak ho v praxi použít.

Zdroj: Facebook

Facebook také nabízí různé diagramy a příklady, které pro inspiraci a pochopení ihned aplikuje do praxe.

Zdroj: Facebook

Ke každému bodu si můžete přečíst i různé případové studie. Facebook zároveň podrobně popisuje principy designu a kritéria testování reklam, díky kterým můžete maximalizovat výkon vašich kampaní.

Zdroj: Facebook

Na konci příručky najdete několik pracovních listů a šablon, které vám díky uvedeným zásadám a konceptům pomohou zmapovat vaše kampaně.

Zdroj: Facebook

Pokud vás zajímá víc, podívejte se na celého průvodce.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře