Facebook vylepší zpětnou vazbu od zákazníků o skóre spokojenosti

11. 2. 2019Novinky

Facebook bude hodnotit inzerenty na základě zpětné vazby od zákazníků. Firmy budou mít přístup k nové kartě Customer Satisfaction Score, kde si budou moci zkontrolovat, jaké skóre obdržely. V případě špatných zpětných vazeb by měl Facebook firmy penalizovat.

Kartu s názvem Customer Satisfaction Score Facebook zatím testuje. Skládá se z přehledu pozitivních a negativních zpětných vazeb, z vysvětlení skóre a obecného přehledu.

Součástí hlavního panelu je průměrné skóre založené na hodnocení zákazníků a údaj, jak dlouho bude stránka penalizovaná. V případě, že zákazníci nebudou s nákupem nebo službami spokojeni a uvedou negativní hodnocení, Facebook bude firmy trestat tak, že reklama bude pro daného inzerenta dražší a bude mít menší dosah.

U karty zpětných vazeb uvidíte informace:

  • z kterých zemí hodnocení přichází
  • jak je hodnocena kvalita zboží, doručení a služby prodejce
  • plná znění hodnocení

Facebook chce touto inovací eliminovat podvodné společnosti a chce zákazníkům zlepšit kvalitu nakupování. Zavedením skóre a penalizace by se měla zvýšit pravděpodobnost toho, že firmy, které inzerují na Facebooku, budou potenciálním zákazníkům nabízet kvalitní služby a produkty.

Nová funkce by měla být pravděpodobně rozšířením nástroje Aktivity reklam, kterou Facebook spustil v červnu 2018. Každý uživatel si může v kartě „nedávná aktivita související s reklamou“ zobrazit reklamy, na které klikl, a ohodnotit je.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře