Facebook vylepšuje Business Manager a Ads Manager

2. 5. 2019Novinky

Facebook přidává několik aktualizací do Business Manageru a Ads Manageru. Chce, aby oba nástroje byly komplexnější a dokázaly rychle tvořit, spravovat a analyzovat reklamní kampaně.

Ads Manager

V první řadě Facebook upravuje rozhraní Ads Manageru. To přinese větší jednoduchost do navigačních prvků, čistší design a nový způsob managementu kampaní. K dispozici je také nová navigační záložka, která nabízí více prostoru pro správu reklam a zaměřuje se na nástroje, které poskytují lepší přehled o výkonnosti a reportingu reklam.

Foto: Facebook

Mění se i tvorba kampaní. Facebook upravuje funkci kopírování a vkládání, která nabídne větší flexibilitu při vytváření reklam. Nová funkce automatického pojmenování zrychlí přizpůsobení kampaní, ad setů a názvů reklam.

Facebook plánuje také zavést intuitivnější nástroje pro tvorbu reklam a úpravu umístění. Předpokládá se, že tyto nástroje budou k dispozici všem inzerentům do příštího roku.

Business Manager

Později v tomto roce začne Facebook aktualizovat i Business Manager. Agenturám umožní rychlejší a snazší aktivaci klientských kampaní. Pokud budete mít nového klienta, Business Manager vám nabídne jednodušší způsob, jak řídit klientovy historické reportingy. Bude také jednodušší přidělovat lidem aktivity a organizovat je v rámci účtu.

Foto: Facebook

Přečtěte si podrobnosti na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře