Facebook vylepšuje nástroje pro reach a frekvenci

15. 10. 2015Novinky

Inzerenti chtějí na Facebooku větší flexibilitu i více možností při plánování a nakupování v souvislosti s reachem a frekvencí. Proto se sociální síť rozhodla jejich přání vyslyšet a updatovat potřebné nástroje.

Většina z těchto „zlepšováků“ bude k dispozici v následujících týdnech až měsících. A tady je máte:

  • Flexibilní čas zahájení/konce kampaně – Umožní odstartovat a ukončit R&F kampaně kdykoliv během dne.
  • Harmonogram reklam – Umožní zobrazovat reklamy pouze ve vybraných šestihodinových blocích každý den kampaně.
  • Pokročilé rezervace – Umožní plánovat a bookovat reklamy až na 6 měsíců dopředu.
  • Rozšířená délka kampaně – Umožní spustit kampaň v délce až 90 dnů.
Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře