Facebook vylepšuje optimalizaci pro konverze

23. 5. 2017Novinky z Facebooku

Optimalizace pro konverze může pomoci snížit průměrné náklady na konverzi a/nebo zvýšit objem konverzí v porovnání s optimalizací pro prokliky. Aby optimalizace na konverze fungovala, je nutné u reklamního setu získat alespoň 15 až 25 konverzí za týden. To však znesnadňuje rozjetí kampaní, kde nejsou konverze zpočátku příliš časté. Facebook tak nyní zavádí nový prvek, který spouštění reklam optimalizovaných na konverze může zjednodušit.

Jestliže si v nabídce při vytváření reklam vyberte možnost “Konverze” jako cíl optimalizace reklam, budete se moci rozhodnout pro funkci, která zvýší zobrazování nově vytvořené reklamní sady, pokud je nedostatečná vzhledem k nízkému objemu konverzí. Pokud je tato funkce povolena a umožňuje další doručování, průměrné náklady na konverzi mohou být dočasně vyšší.

18595533_10211074604358548_2167500612953684375_o

Z tohoto důvodu Facebook doporučuje tuto funkci používat pouze v případě, že se často vyskytují problémy s doručováním nových sad reklam optimalizovaných na konverze. Zároveň byste se měli ujistit, že jsou vaše reklamy skutečně nastaveny tak, aby přivedly 15 až 25 konverzí týdně. Pokud je potřeba dosáhnout tohoto objemu, optimalizujte na častější nebo jednodušší eventy v rámci pixelu.

Jestliže vám běží reklamy, které byly zpočátku optimalizované na link clicks a které jste později optimalizovali na konverze, měl by vám tento prvek umožnit rychlejší a jednodušší nastavení a zajistit stejné nebo lepší výsledky.

Více podrobností o vylepšené optimalizaci pro konverze a návody, jak vyřešit případné potíže, najdete v nápovědě Facebooku. Všechno, co potřebujete vědět o získávání konverzí, vám poradí také velký facebookový průvodce. Udělejte si čas i na webinář, který vám ukáže rozdíl mezi konverzemi a kliky.

Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře