Facebook vylepšuje reklamy pro automotive

15. 9. 2020Novinky z Facebooku

Loni Facebook představil Automotive Inventory ads, které umožňují prodejcům aut oslovit potenciální kupce vozů. Nyní reklamy vylepšuje o další funkce optimalizace pro mobilní zařízení, které poskytnou ještě více příležitostí.

Automotive Inventory ads jsou automatické reklamy, generované na základě nahraného katalogu produktů a pokročilých nástrojů cílení. Teď je Facebook rozšířil o další možnosti optimalizace pro mobilní zařízení.

Když uživatel klikne na reklamu, dostane se na dynamickou stránku s podrobnostmi o vozidle, která je vytvořená pomocí informací z katalogu produktů a je umístěná na Facebooku. Na této stránce mohou uživatelé prozkoumat vozy a spojit se přímo s prodejcem prostřednictvím Messengeru nebo lead formuláře.

Zdroj: Facebook

Nové reklamy se objevují na různých místech vyhledávání na Facebooku. Využívají informace, které prodejce do systému nahraje, aby vytvořily personalizovaný a poutavý obsah. Ten pomůže zájemcům o automobil projít nákupním procesem za použití různých funkcionalit, které Facebook nabízí, aniž by museli přejít na webové stránky prodejce.

Jaké všechny benefity novinka přináší?

  • Nabídnete interaktivnější a responzivnější obsah – Novinka je podobná principu Instant Articles, protože je responzivnější a rychlejší než webové stránky. Vzhledem k tomu, že je pevnou součástí Facebooku, tu odpadá odkazovaní na jiný web. Obsah na Facebooku je navíc interaktivnější a poutavější.
  • Získáte větší přehled nad publikem – Oslovení zájemci zůstanou na Facebooku a vy získáte veškeré informace o publiku. Pokud by odcházeli na web, data by nebyla kompletní.
  • Povede efektivnější kampaně – Facebook už novou funkcinalitu otestoval a zjistil, že v průměru se díky cílení reklam na umístění na Facebooku snížila cena za lead o 82 % a cena za zobrazení o 17 % oproti reklamám, které směřovaly na web.
  • Nabídnete nakupování bez zdržování – Až 55 % lidí není při nakupování ochotno čekat, než se načte webová stránka. Naopak specializovaná stránka ve Facebook aplikaci, optimalizovaná pro mobily, přivede leady rychle a v reálném čase pomocí Messengeru nebo lead formuláře.
  • Vše je bezpečné a transparentní – Lidé požadují stále větší transparentnost a kontrolu dat. Facebook toto umožňuje a zobrazuje uživatelům jen relevantní a personalizované reklamy.
  • Oslovíte zákazníky během jejich nákupní cesty – Nová možnost také nabízí přístup k prémiovým reklamním slotům na Marketplace (v horní části feedu věnovanému automotive), které oslovují zákazníky, jež mají velký úmysl pořídit si automobil.
  • Retargetujete zákazníky – Můžete znovu zacílit na uživatele, kteří si prohlíželi vaše produkty nebo vám zaslali zprávu v rámci jiných on-Facebook kampaní.

Automotive Inventory ads s novou funkcionalitou tak mohou být zajímavou volbou pro ty, kteří nevlastní tak responzivní web. A protože stále více kupujících hledá informace a nabídky o vozidlech na Facebooku, můžete jim poskytnout veškeré informace na jednom místě a atraktivním způsobem, napřímo oslovit ty, kteří chtějí nakoupit, a maximalizovat své obchodní příležitosti.

Podrobnosti se dozvíte v tomto dokumentu nebo na blogu Facebooku.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře