Facebook zavádí dynamické reklamy pro různé jazyky a země

23. 1. 2019Novinky

Facebook nyní umožňuje vytvářet lokalizované dynamické reklamy pro různé jazyky a/nebo země. Součástí produktových katalogů jsou také rozličné měny a cílové stránky.

Pokud působíte a inzerujete v různých zemích, museli jste doteď tvořit všechny dynamické reklamy včetně katalogů pro každý stát zvlášť. To zabralo pěknou řádku času. Od teď ale tento čas ušetříte a navíc budete schopní o něco efektivněji doručit relevantní reklamy většímu publiku.

Reklamy totiž automaticky zobrazí vhodné variace založené na preferencích každého uživatele.

Jak vytvořit produktový katalog a dynamické reklamy pro různé jazyky a země se dozvíte v nápovědě Facebooku, případně v dokumentech pro vývojáře.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře