Facebook zavádí náhledy Playable Ads

7. 9. 2019Novinky

Nový nástroj pro náhled takzvaných Playable Ads umožní vývojářům zkontrolovat správnou implementaci tlačítka s výzvou k akci v reklamách. Před nahráním na Facebook se tak vyhnou nechtěným chybám.

Playable Ads spustil Facebook přesně před rokem. Jedná se o reklamy, v nichž si můžete vyzkoušet inzerovanou mobilní aplikaci dřív, než si ji stáhnete. A nyní Facebook přichází s praktickou aktualizací. Playable Ads Preview je nástroj pro vývojáře a marketéry mobilních aplikací, díky kterému otestují a ověří funkčnost kampaně předtím, než ji vypustí do světa.

Nástroj zkontroluje, jestli všechny náležitosti splňují facebookové specifikace a jestli je výzva k akci naimplementovaná správně. Pokud nezjistí žádné chyby, zobrazí náhled reklam buď se zeleným zaškrtnutím, které potvrdí, že výzva k akci funguje, anebo s upozorněním, že došlo k problému.

Playable Ads slouží k propagaci mobilních aplikací a podněcují k většímu počtu instalací a většímu zájmu uživatelů. Nástroj, který ověří, zda všechno správně funguje, tak ušetří spoustu času nejen jednotlivcům, kteří mají na starost spuštění reklam na Facebooku, ale celému týmu, který se o mobilní aplikace a jejich promo stará.

O Playable Ads Preview se více dozvíte v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře