Facebook zavádí nástroj pro optimalizaci reklamního rozpočtu

15. 11. 2017Novinky

Každý inzerent chce rozložit rozpočet na kampaň co nejefektivněji a neutratit ani korunu zbytečně. A protože Facebook pomáhá v rámci nastavení a správy reklam optimalizovat již leccos, dostalo se nyní také na budgety.

Nová funkcionalita, která vám pomůže správně optimalizovat rozpočet na kampaň, bude dostupná u všech reklamním účelů. Tohoto praktického nástroje bychom se měli dočkat během několika měsíců.

Jak to funguje

Pomocí nového nástroje můžete nastavit jeden centrální rozpočet, který bude následně rozdělený do všech reklamních sad tak, aby byl co nejoptimálnější a podpořil ty nejefektivnější reklamy. Optimalizace rozpočtu funguje v reálném čase, aby pomohla snížit náklady na výsledek a zvýšit návratnost výdajů na reklamu.

Kromě nastavení denního a dlouhodobého rozpočtu můžete pro každou reklamní sadu nastavit také limity nabídek a limity výdajů. Nástroj se vám bude hodit, zejména pokud máte nastavených více sad reklam. Zároveň vám ušetří čas, protože nemusíte přesouvat rozpočty manuálně.

Podrobnosti zjistíte v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře