Facebook zavádí reklamní účel pro zprávy

10. 10. 2017Novinky z Facebooku

Facebook nabízí celou řadu reklamních účelů, které můžete využít pro cílení reklam. Pomáhají přivést návštěvníky na web, zvýšit konverze nebo prohloubit povědomí o značce. A nyní přibývá další účel, který ocení inzerenti, jež chtějí se zákazníky zahájit konverzaci v Messengeru.

Facebook v poslední době představil dvě reklamní novinky, které mají něco společného s Messengerem – a to reklamu přímo v Messengeru jako umístění a zároveň Messenger jako cíl, kam z reklamy nasměrovat uživatele namísto webových stránek. Messenger Ads fungují tak, že se uživatel po kliknutí na reklamu dostane do rozhraní komunikátoru, kde se mu automaticky otevře konverzační okno s inzerentem. Reklamy s proklikem do Messengeru navíc můžete optimalizovat na odpovědi, díky čemuž se budou doručovat těm uživatelům, kteří vám s největší pravděpodobností odpoví.

V praxi se tyto reklamy osvědčily, protože aktuálně se každý měsíc mezi zákazníkem a firmou pošle přes 2 miliardy zpráv. Messenger se také stal preferovaným médiem pro komunikaci vůbec a tradiční komunikační kanály, jako je e-mail, telefon nebo online chat, zatlačuje do pozadí.

Je tak logické, že sociální síť chce jít tomuto trendu naproti, a proto zavádí samostatný reklamní účel pro zprávy. Ten mohou využít všechny firmy, které chtějí pomocí konverzace generovat leady, odpovídat na dotazy, provádět transakce nebo nabízet zákaznickou podporu.

Nový reklamní účel podporují platformy Facebook, Instagram a Messenger. Využít můžete reklamy ve formátu fotek, videí, carousel nebo slideshow. Brzy také bude možné znovu se zapojit do rozběhnutých konverzací pomocí sponzorovaných zpráv, které budou součástí tohoto účelu.

Někteří inzerenti uvidí nový účel v Ads Manageru už dnes, jiní si budou muset počkat pár měsíců. Nakonec se ale dočkají všichni po celém světě. Více podrobností najdete v nápovědě Facebooku.

Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře