Facebook zavádí snazší přístup k chronologickému feedu

28. 10. 2020Novinky z Facebooku

Po měsících testování spouští Facebook několik variant, jak může vypadat váš News Feed. Novinka je dostupná stále většímu počtu uživatelů a představuje novou výzvu pro Facebook stránky.

Na výběr budete mít tři podoby hlavního kanálu příspěvků. Nastavení s možnostmi najdete v horní části feedu nebo jako ikonky vpravo nahoře. Kliknutím či swajpnutím pak rozhodnete o primární podobě kanálu příspěvků.

  • Možnost Nejnovější zahrnuje stejný obsah, jaký najdete ve svém orankovaném feedu, jen s tím rozdílem, že je seřazený v obráceném chronologickém pořadí (s nejnovějšími příspěvky na začátku). To vám usnadní sledování aktuálního dění.
  • Možnost Oblíbené zobrazuje aktuální příspěvky od lidí a stránek, o které se nejvíce zajímáte. Můžete vybrat až 30 přátel a stránek, které chcete zahrnout do oblíbených položek. Jejich příspěvky pak Facebook zvýrazní odznakem a objeví se výše v News Feedu.
  • A nakonec je tu možnost Domů, která představuje základní verzi feedu.
Zdroj: Matt Navarra

Novinka ovšem neznamená, že uvidíte veškerý obsah od všech stránek či lidí, které sledujete. Facebook bude stále zobrazovat obsah podle algoritmu, který vám vybere. Vy však budete mít větší kontrolu nad tím, jak váš feed funguje.

Co to znamená pro marketing?

Nový systém podoby feedu může přimět více uživatelů přidat vaši stránku mezi oblíbené. Jedná se tak o novou marketingovou výzvu, která by měla firmy podnítit ke tvorbě ještě atraktivnějšího obsahu.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře