Facebook právě experimentuje s novou funkcionalitou, která správcům stránek umožní A/B testovat příspěvky. Díky tomu zjistíte, jaký obsah přináší jaké výsledky.
Možná, že už dneska zkoušíte, jaký typ příspěvku, jaký obsah nebo formát vám na stránce funguje nejlépe a vzbuzuje mezi fanoušky největší ohlas. Jde to, ale takové testování vyžaduje mnoho času, než přijdete na to, který obsah je populární a který už raději nezveřejňovat.
A/B testování je výrazně efektivnější. Stejně jako u reklam vám pomůže rozhodnout se, který obsah je pro vaši stránku nejpřínosnější a sedí různým skupinám fanouškům nejlépe.
Novinka zatím není veřejná, je teprve ukrytá ve Facebook kódu, ale už teď napovídá, že bude možné zveřejnit různý obsah různému publiku a provést mezi nimi analýzu.
Facebook is testing A/B Testings for Page posts – basically to experiment by showing different contents to two groups of audiences (control and test group) and then get the analytics metrics for comparisons pic.twitter.com/mRm9KsujIT
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) June 11, 2018
Ukazuje se, že možnosti jsou zatím poněkud omezené, ale je již k dispozici nastavení pro kontrolu a testování skupin, kterým zobrazíte různé typy obsahu. A dokud budou vaše příspěvky zveřejněné, můžete jednoduše zjistit, který z nich repostovat nebo boostovat.