Hashtag5 sdružuje instagramisty a usnadní kampaně na obrázkové síti

5. 10. 2015Case studies

Instagram v Čechách a na Slovensku používá odhadem až půl milionu lidí, kteří jsou moderní, kreativní a aktivní, a tvoří tak zajímavou cílovou skupinu pro mnoho značek. Jak tuto komunitu zasáhnout a využít potenciál Instagramu, jsme si v TL5 Digital lámali hlavu dávno před příchodem Instagram Ads. Řešením je Hashtag5, který má za sebou půlroční testovací provoz.

Tato platforma sdružuje vlivné instagramisty a umožňuje zajistit kompletní kampaň od jejího zadání přes šíření až po vyhodnocení, a to včetně obsahu. Co to znamená? Že pokud chcete se svojí kampaní vstoupit na Instagram, Hashtag5 obstará profesionálně focený obsah na míru tak, aby vyhovoval značce, kampani i instagramovému prostředí, dále zajistí seeding kampaně pomocí desetitisícových profilů influencerů a zároveň se také postará o veškerou procesní a vyhodnocovací administrativu. To může být zajímavé doplnění klasické Instagram Ads kampaně.

Do projektu je zapojeno několik desítek instagramistů a dalších influencerů. Z těch nejvýznamnějších můžeme jmenovat třeba Hynka Hampla, který s TL5 spolupracuje dlouhodobě i mimo projekt Hashtag5. V rámci platformy je možné seedovat kampaně na profilech, které jsou různorodě zaměřené, a to třeba na beauty, lifestyle, cestování nebo sport přesně tak, aby typ profilu a instagramisty vyhovoval positioningu značky, a zajistil tak zásah co nejrelevantnějšího publika.

S platformou Hashtag5 máme za sebou již několik instagramových kampaní. První velkou aktivací byla valentýnská kampaň Řekni to po svém pro značku Milka, při které jsme díky platformě zvýšili zásah kampaně o 250 000 views a vygenerovali téměř 9 000 interakcí. Největší seeding jsme ovšem zajišťovali během letní kampaně #KissYourHoney pro nový produkt Metaxa Honey Shot, při kterém jsme dosáhli na reach přes 850 000 views v rámci česko-slovenského Instagramu. Dalšími kampaněmi, na kterých se podílel Hashtag5, jsou hokejová #HopHopHop pro Coca-Colu nebo aktuálně běžící aktivace Vodafonu #necekamziju, která během svých prvních 5 týdnů přinesla účtu @Vodafonecz přes 3 000 nových followers a vygenerovala přes 4 000 soutěžních příspěvků pod zmíněným hashtagem.

Chvilka relaxu a čas vypnout ✌️ Díky za milý balíček @tuc_czsk s #TUCbreak

A post shared by Pavel Daněk ↟ Czech Republic ↟ (@danekpavel) on

Také máte dojem, že by článek mohl inspirovat nebo poučit vaše kolegy? Sdílejte ho s nimi!
Absolventka oboru Marketingová komunikace a PR na FSV UK, vášnivá fotografka a instagramistka působící jako social media manager v barvách agentury TL5 Digital.

Komentáře