Instagram pracuje na nových možnostech reklam v Reels

26. 4. 2022Novinky

Instagram testuje nový proces, který by výrazně usnadnil monetizaci Reels. To je skvělá zpráva pro tvůrce, kteří tím získají příjmy, stejně jako pro firmy, které budou moci v krátkých videích inzerovat.

Konkurence platforem pro krátké klipy se přiostřuje a Instagram chce tvůrcům nabídnout co nejlepší podmínky pro jejich tvorbu.

Proto připravuje nový program, do kterého se mohou zaregistrovat. Na základě toho se v jejich klipech začnou objevovat overlay reklamy.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

Fungovat by to mělo tak, že firmy si prohlédnou vhodná videa a poté do nich vloží reklamu. To by zjednodušilo přímou monetizaci a generovalo tvůrcům příjmy, aniž by museli dělat práci navíc nebo domlouvat spolupráce či partnerství.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

Monetizace krátkých videí je obtížná, protože charakter tohoto formátu značně komplikuje vkládání in-stream reklam. Tato novinka by mohla být řešením.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře