Instagram pracuje na nových možnostech reklam v Reels

26. 4. 2022Novinky z Facebooku

Instagram testuje nový proces, který by výrazně usnadnil monetizaci Reels. To je skvělá zpráva pro tvůrce, kteří tím získají příjmy, stejně jako pro firmy, které budou moci v krátkých videích inzerovat.

Konkurence platforem pro krátké klipy se přiostřuje a Instagram chce tvůrcům nabídnout co nejlepší podmínky pro jejich tvorbu.

Proto připravuje nový program, do kterého se mohou zaregistrovat. Na základě toho se v jejich klipech začnou objevovat overlay reklamy.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

Fungovat by to mělo tak, že firmy si prohlédnou vhodná videa a poté do nich vloží reklamu. To by zjednodušilo přímou monetizaci a generovalo tvůrcům příjmy, aniž by museli dělat práci navíc nebo domlouvat spolupráce či partnerství.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

Monetizace krátkých videí je obtížná, protože charakter tohoto formátu značně komplikuje vkládání in-stream reklam. Tato novinka by mohla být řešením.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře