Instagram přidá do reklam carousel formát i webové konverze

30. 10. 2015Novinky

Během posledního měsíce se Facebook při launchování novinek v Instagram ads pěkně otáčel. Díky tomu teď budete mít šanci řídit své reklamy flexibilněji a efektivněji. Podívejte se, co nového pro vás připravil.

Více možností pro optimalizaci

V první řadě si budete moci nastavit větší počet cílů, jichž chcete pomocí Instagram ads dosáhnout – od širokosáhlejší brandové kampaně optimalizované na reach a frekvenci, po výkonnostní kampaň zaměřenou na webové konverze. Díky tomu uvidíte, kolik lidí zasáhnete i jak často se jim reklama zobrazí. Přehled o dosahu a frekvenci kampaní získáte také napříč Instagramem a Facebookem. A nakonec budete moci optimalizovat zobrazení reklamy i na publikum, které s největší pravděpodobností provede akci na vašem webu.

Lepší způsoby, jak vyprávět příběh

Od té doby, co Facebook zavedl carousel ads, objevily značky jedinečný a působivý způsob, jak vyprávět svůj příběh. To se velmi pozitivně podepsalo na brand awareness i na utužení vztahu mezi značkou a uživatelem. Teď to samé půjde i na Instagramu – a navíc v samoobslužném rozhraní API, Power Editoru i Ads Manageru. Kromě toho bude flexibilnější také cílení, širší možnosti call-to-action buttonů i přizpůsobení externích odkazů.

Zdroj: Facebook

Zdroj: Facebook

Co přijde na řadu nejdříve?

V závěru Facebook přislíbil, že se v následujících týdnech pustí především do rozšíření kategorií o webové konverze, zavede carousel formát a naroluje Instagram do Ads Manageru.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře