Instagram přidává propagaci Reels

20. 7. 2022Novinky z Facebooku

Instagram umožní značkám posílit jejich videa Reels, a to prostřednictvím reklamy. K dispozici bude nové tlačítko, pomocí kterého nastavíte celou propagaci příspěvku.

Reels jsou nejrychleji rostoucím formátem obsahu na Instagramu a začínají být také důležitou součástí marketingových strategií firem. Stále více lidí je sleduje, aby se pobavili, prohloubili své zájmy nebo objevili nové značky.

Firmy proto dostanou do rukou nový nástroj, který jim pomůže oslovit širší publikum a zvýšit zapojení.

Na dolní liště funkcí v Reels se objeví nové tlačítko Boost, které vás provede rychlým procesem propagace. Propagaci můžete spustit i tak, že najdete dané video v mřížce na profilu a kliknete na možnost Boost Post. Jestli je vaše reklama efektivní a jaké výsledky přináší, pak snadno zkontrolujete v přehledech.

Sponzorované Reels se zobrazí ve feedu, Stories, záložce Reels a na stránce Explore. Abyste mohli své klipy podpořit reklamou, musejí splňovat tato dvě kritéria:

  • stopáž kratší než 60 sekund
  • poměr stran 9:16 (jsou natočeny na výšku a mají celoobrazovkový formát)

Naopak nebudete moci sponzorovat videa, která využívají duševní vlastnictví třetích stran – například hudbu chráněnou autorskými právy, GIFy, interaktivní nálepky nebo filtry kamery. Způsobilé k propagaci nebudou ani Reels, které jste sdíleli na Facebooku.

Instagram novinku spouští postupně a budou ji mít k dispozici všichni globálně. Podrobnosti se dozvíte na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře