Instagram připravuje novou samolepku pro propagaci firemního profilu ve Stories

30. 4. 2020Novinky

Instagram se pustil do testování nálepky, která by umožnila firmám nový typ propagace jejich business profilu v příbězích. Značky by tak získaly další možnost, jak zviditelnit své firemní účty.

Nová samolepka se zatím objevila u některých testovaných účtů, které ji mají mezi kreativními nástroji Stories pod názvem Share Professional. Po kliknutí na samolepku se otevře další obrazovka se třemi malými okénky, do kterých Instagram umístí fotografie z posledních tří příspěvků dané firmy.

Zdroj: Jane Wong

Jedná se sice o nepatrnou aktualizaci, ale mohla by být velmi užitečná pro všechny obchodní profily. Podle testů to vypadá, že v nové samolepce by mohly své oblíbené značky označovat i uživatelské profily. Tato funkce se stylem nápadně podobá dárkovým kartám, které Instagram přidal pro podporu malých a středních podniků během pandemie.

Zdroj: SocialMediaToday
Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře