Instagram rozšiřuje přehledy o data za posledních 60 dní

21. 7. 2021Novinky

Skvělá zpráva pro instagramové marketéry! Instagram ve svých analytických přehledech zdvojnásobuje délku období, za která můžete sledovat metriky. Místo 30 dnů je prodlužuje na 60.

Instagram přidal do svých přehledů nový kalendář, který v aplikaci najdete poté, co kliknete na nástroj časového období.

Stávající možnosti přednastaveného období (30, 14, 7 dnů či předchozí měsíc) přitom zůstanou nadále k dispozici v horní části obrazovky. Pokud vám tedy vyhovovalo měření výsledků na základě nastavených časových bloků, můžete v nich libovolně pokračovat.

Instagram navíc přislíbil, že na konci léta novinku ještě rozšíří, a to až na 90 dnů. Díky takto širokému období můžete sledovat přesnější metriky a získáte lepší přehled o tom, jak si vaše aktivity na Instagramu v dlouhodobějším horizontu vedou.

Novinku zavádí Instagram postupně.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře