Instagram spouští reklamy s odkazem do Messengeru

6. 6. 2017Novinky

Každý měsíc si uživatelé a firmy vymění na Messengeru přes 2 miliardy zpráv. Loni v listopadu proto Facebook oznámil, že reklamám přidá možnost převést uživatele po kliknutí rovnou do konverzačního vlákna na komunikátoru. Nyní je tento typ reklam k dispozici i na Instagramu.

Messenger se může v současnosti pochlubit počtem 1,2 miliardy uživatelů, kteří ho využívají každý měsíc a kteří prostřednictvím něj aktivně komunikují s více než 20 miliony stránkami. Kromě toho Messenger měsíčně podporuje přes 100 tisíc botů.

Proto není divu, že sociální síť stále vylepšuje a rozšiřuje možnosti pro komunikaci uživatelů a firem. Instagram se proto stává novým placementem pro reklamy, které po kliknutí odkazují do Messengeru. Díky tomuto typu reklam dokážete zasáhnout uživatele, kteří se o určitý obsah zajímají na Instagramu, a nabídnout jim doplňující obsah i v Messengeru.

Pokud uživatel klikne na tento typ reklamy, automaticky se otevře konverzace s danou firmou či značkou. Díky tomu mu můžete poslat obsah zahrnující textové, obrázkové nebo video zprávy, které si připravíte při vytváření reklamy.

Placement podpoří obrázkové, video nebo carousel reklamy a bude k dispozici v Ads Manageru, Power Editoru i API. Abyste rozšířili dosah, můžete umístit Click-to-Messenger reklamy jak na Instagram, tak na Facebook. Pro všechny firmy by měly být na Instagramu dostupné během několika měsíců.

O tom, jak nastavit tento typ reklam, se dozvíte v nápovědě Facebooku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře