Instagram spustil akci „10 dní live nakupování“

3. 9. 2021Novinky

Instagram spouští speciální událost, aby značkám a inzerentům ukázal, jak se vyvíjejí jeho ecommerce nástroje. Akce s názvem „10 dní live nakupování“ se můžete zúčastnit v mobilní aplikaci.

V rámci události představuje Instagram řadu možností, jak prezentovat nové produkty, jaké jsou možnosti nakupování v přímém přenosu a jak se tu co nejlépe propojit s publikem. Pokud máte zájem, můžete navštívit sekci Live v záložce Obchod, která je vyhrazená přímo pro nakupování.

Instagram vám v rámci této události ukáže, jak může fungovat kombinace instagramových nástrojů, exkluzivních produktů, celebrit, které dokáží zaujmout, a vysílání v reálném čase. Můžete tu načerpat inspiraci například na přicházející vánoční sezónu.

Zdroj: Instagram

Na oblast ecommerce klade Instagram v posledních dvou letech obrovský důraz. Začalo to zavedením Instagram Shops a přesun k digitálnímu nakupování na sociálních sítích výrazně urychlila i pandemie. Cílem do budoucna je, aby se Instagram i Facebook staly plnohodnotnými platformami pro nakupování.

V souvislosti s tím provedl Facebook průzkum, který odhalil, že až 89 % uživatelů se přiklání k možnosti nakupovat live.

Zdroj: Facebook

Událost „10 dní live nakupování“ je již dostupná v mobilní aplikaci Instagramu, podívejte se.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře