Instagram testuje časovač u Stories

9. 12. 2020Novinky z Facebooku

Instagram chce podpořit engagement u Stories. V souvislosti s tím testuje novou funkcionalitu – časovač pod bublinou příběhů, který ukazuje, kolik času zbývá, než Story zmizí.

Časovač by měl přimět více lidí, aby si prohlédli Stories, dokud jsou ještě k dispozici. To by zároveň mohlo zvýšit produkci příběhů, protože tvůrci zaznamenají zvýšený zájem ze strany uživatelů.

Jak to bude v případě časovače a sdílení většího počtu příspěvků krátce po sobě, je ještě otázka, kterou musí Instagram během testování vyřešit. Nicméně i tak je odpočet času velmi efektivním nástrojem, jak přimět publikum k aktivitě.

Zdroj: Twitter Kyle Harris

V potaz byste měli brát ovšem i to, že příběhy pravděpodobně nebudou seřazeny v chronologickém pořadí. Nejdůležitější tak stále zůstává atraktivní kreativa. Časovač však může míře sledovanosti vašich Stories výrazně přispět.

Jsem copywriterka a vedu své textové studio COPYBARA. Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře