Instagram testuje nové zvýraznění IGTV

23. 8. 2018Novinky z Facebooku

Instagram se začal zabývat novou možností, která by zvýraznila IGTV kanál v hlavním feedu. IGTV nemá zatím tolik příznivců jako Stories, proto chce Instagram tímto krokem zvýšit její návštěvnost.

Odkaz na IGTV najdete v pravém horním rohu Instagramu. Po kliknutí na oranžový symbol televize IGTV se vám zobrazí k výběru videa.

Běžní uživatelé mohou nahrávat videa o délce 15 sekund až 10 minut. Ověřené účty a účty s velkým publikem dokonce až hodinová videa. Pokud uživatel, kterého sledujete, video do aplikace nahraje, zobrazí se vám upozornění.

IGTV je relativně nová funkce, kterou chce Instagram posunout do hlavního feedu a přinést jí tak více uživatelů.

IGTV carousel a jeho vybraná videa se budou zobrazovat hned v domovském panelu pod Stories, což by kanálu mělo zvýšit pravděpodobnost, že uživatel na spoty klikne. Mnoho uživatelů mohlo doposud malou ikonku IGTV přehlédnout a tímto novým zvýrazněním by se o ní mohl dozvědět opravdu každý uživatel.

V případě, že IGTV naroste na popularitě, bude to i jistá motivace pro tvůrce, aby byli v aplikaci aktivnější a vytvářeli zajímavý obsah. Jejich videa by měla možnost větší propagace a pravděpodobnost se dostat k širšímu publiku.

Jakmile Instagram zavede IGTV do hlavního feedu, jako další krok chystá zpeněžení a zavedení reklamy tak, aby se maximalizovaly příležitosti pro firmy.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře