Instagram testuje novou propagaci Stories a zavádí možnost sdílení videí IGTV do Stories

15. 11. 2018Novinky z Facebooku

Podle poslední zprávy Instagramu roste poptávka po video obsahu i popularita Stories. Instagram proto zaměřuje své strategie na lepší propojení videí a příběhů. Tento týden zavedl možnost sdílení IGTV do Stories a zároveň testuje nové možnosti propagace příspěvků Stories.

Nový typ reklamy se jmenuje Promote for Stories a přináší firmám další možnost propagace obsahu na Instagramu. Budete tak moci propagovat Stories na přímo, aniž byste museli vytvářet reklamu se stejným obsahem.

V nabídce Stories se zobrazí další možnost “Promote”. Následně si vyberete, jestli budete směrovat uživatele na web, nebo na instagramový profil.

Administrátoři mohou zvolit:

  • automatické cílení na uživatele podobné stávajícím followerům
  • cílení na určitou geografickou lokalitu
  • všechny klasické parametry manuálního cílení

Instagram potvrdil, že testování probíhá globálně, ale zatím není jasné, kdy bude funkce plně zavedená.

Zdroj: Twitter Matt Navarra

Další novinku, kterou Instagram tento týden spustil, je možnost sdílení video obsahu IGTV do Stories. Pokud se rozhodnete funkci vyzkoušet, stačí kliknout u vašeho videa IGTV na symbol sdílení. Poté vyberete “Přidat video do vašeho příběhu” a video se překlopí do klasického prostředí pro tvorbu příspěvku ve Stories. Dále můžete vložit texty, emoji a samolepky, jak jste zvyklí, a video se odešle k publikaci.

Ve Stories se nepřehraje celé video IGTV, protože příběhy mají nadále limit 15 sekund a videa IGTV jsou mnohem delší. Když ale kliknete ve Stories na IGTV, zobrazí se vám tlačítko “Přehrát IGTV video” a po dalším kliknutí budete přesměrovaní na celé video IGTV.

Jedná se o malou, ale velmi užitečnou aktualizaci, která má podpořit vizualizace IGTV videí.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře