Instagram testuje nový formát pro doporučený obsah

14. 7. 2020Novinky

Instagram testuje nový formát pro obsah, který doporučí ke sledování. Zobrazí se v hlavním feedu pod novými příspěvky a ponese označení All Caught Up.

Instagram novinku teprve testuje, ale pokud jste mezi vybranými, zobrazí se vám poté, co uvidíte všechny příspěvky ve svém feedu. Jakmile obdržíte oznámení All Caught Up a budete scrollovat dál, máte možnost zobrazit si buď navrhované příspěvky, anebo se vrátit zpět ke starším, které jste si už prohlíželi.

Nová funkcionalita je tak spíš doplňkem možností, které nabízí hlavní kanál příspěvků.

Zajímavé je, že ji Instagram začal testovat už v roce 2018, ovšem v jiné podobě. Nyní představuje dobrý způsob, jak ji využít k většímu zapojení uživatelů a ke zvýraznění profilů, které jsou podobné těm, co už sledujete.

Novinka může být i benefitem pro firmy, zejména co se týče oblasti e-commerce. Jakmile totiž uživatelé začnou surfovat po Instagramu a nakupovat konkrétní zboží, Instagram jim začne doporučovat nové prodejce s podobnými produkty, o které mají zájem.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře