Instagram testuje nový způsob prezentace pro firmy

11. 3. 2019Novinky z Facebooku

Některým uživatelům Instagramu se zobrazil nový způsob prezentace místních podniků, což napovídá tomu, že Instagram pravděpodobně testuje nový typ firemních stránek.

Podle prvních informací by se podoba a funkcionalita nové karty dala přirovnat k prezentaci firem na Google My Business. Na záložce firmy se mají zobrazovat informace, jako je adresa, kategorie podnikání, otevírací doba, cenová hladina, telefonní číslo, webová stránka a úvodní obrázky.

Vpravo pod třemi fotografiemi prezentace firmy je odkaz na instagramový profil. V pravém horním rohu karty můžete vidět volbu “Claim”, která by měla sloužit k uplatnění nároku na novou stránku v případě, že jste majitelem podniku a spravujete i facebookovou stránku pro stejnou firmu. Jak by mělo dopodrobna fungovat propojení nové prezentace na Instagramu a Facebooku, není zatím zřejmé.

Instagram se k testování funkce doposud nevyjádřil, ale její zavedení by bylo logickým krokem, vzhledem k jeho snaze zapojit do své platformy více firem.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře