Instagram testuje nový způsob prezentace pro firmy

11. 3. 2019Novinky

Některým uživatelům Instagramu se zobrazil nový způsob prezentace místních podniků, což napovídá tomu, že Instagram pravděpodobně testuje nový typ firemních stránek.

Podle prvních informací by se podoba a funkcionalita nové karty dala přirovnat k prezentaci firem na Google My Business. Na záložce firmy se mají zobrazovat informace, jako je adresa, kategorie podnikání, otevírací doba, cenová hladina, telefonní číslo, webová stránka a úvodní obrázky.

Vpravo pod třemi fotografiemi prezentace firmy je odkaz na instagramový profil. V pravém horním rohu karty můžete vidět volbu „Claim“, která by měla sloužit k uplatnění nároku na novou stránku v případě, že jste majitelem podniku a spravujete i facebookovou stránku pro stejnou firmu. Jak by mělo dopodrobna fungovat propojení nové prezentace na Instagramu a Facebooku, není zatím zřejmé.

Instagram se k testování funkce doposud nevyjádřil, ale její zavedení by bylo logickým krokem, vzhledem k jeho snaze zapojit do své platformy více firem.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře