Instagram testuje ve Stories odpovědi v podobě emojis

7. 8. 2018Novinky

Instagram zkouší nový a jednodušší způsob, jak reagovat na Stories, a to pomocí rychlých reakcí v podobě smajlíků. Tato aktualizace má za účel zapojit více diváků do příspěvků a nabídnout další možnost reakce, než jen skrze Direct Message.

Reakce jsou nyní na Stories omezené a lze odpovědět jen osobě, která příspěvek zveřejnila, případně ho sdílet. Emoji odpovědi tak představují další jednoduchý způsob, jak rychle interagovat na obsah příběhů. Uživatelé mohou zajímavě vyjádřit své pocity a zájem o obsah.

V nástroji zatím nenajdete žádný negativní či rozzlobený smajlík, jelikož Instagram chce působit pozitivnějším směrem.

Funkci odpovědí pomocí emojis od minulého měsíce vyvíjí Facebook i pro své Stories, testuje ho ovšem pouze na Instagramu ve vybraných zemích.

I když se může zdát, že se jedná o malou aktualizaci, zdání může klamat. Pokud by totiž využívání emoji jako odpovědí na Stories uživatele zaujalo, naskytl by se nový způsob sledování výkonu Stories a chování publika.

Emoji jsou přitom důležitým nástrojem i z reklamního pohledu. Pokud se správně využívají, mohou zvýšit vaše ROI.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře