Instagram testuje vizuální vyhledávání produktů

1. 7. 2021Novinky

Instagram pracuje na nové technologii vizuálního vyhledávání produktů na platformě. Chce tím rozšířit nákupní možnosti, které jsou tu již dostupné.

Instagram nastínil dva scénáře, jak bude technologie fungovat a jak ji můžete využít:

  • Když najdete produkt, který vás zaujme, budete na něj moci kliknout a díky tomu najít podobné zboží, které aktuálně prodávají ostatní obchody na Instagramu.
  • Anebo vám pomůže najít produkty pomocí vašeho fotoaparátu či obrázků z vaší fotogalerie.

Instagram vidí v novince velký potenciál, který lidem pomůže objevovat nové věci, které si mohou pořídit, a rozšíří možnosti prodejcům, kteří tak mohou oslovit nové zákazníky.

Novinka se zatím testuje. Termín spuštění zatím Instagram neupřesnil.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře