Instagram zavádí GIF nástroje do Direct Message a spouští tagování ve videích

9. 10. 2018Novinky

Posílání zpráv na Instagramu nabývá na popularitě, proto se sociální síť zaměřuje na další rozvíjení konverzací mezi uživateli. První novinkou je zavedení GIF do prostředí Direct Message včetně nástroje náhodného GIFu. Spuštěno bylo také očekáváné tagování osob ve videích.

GIF v Direct Message

V aplikaci Direct Message v kolonce „Napište zprávu“ uvidíte mezi nástrojem rychlých odpovědí a fotografií novou funkci GIF. Po kliknutí se objeví řádek „Vyhledávejte v GIPHY“ a na základě klíčových slov nebo frází se vám zobrazí dostupné animace. Využít můžete i funkce náhodného GIFu, kde vám aplikace namátkou vybere GIF na základě vašeho minulého vyhledávání.

Přidání GIFu do přímých zpráv má obohatit konverzace a přinést do komunikace více zábavy.

Tagování ve videích

Před několika týdny testoval Instagram i tagování uživatelů ve videích. Tuhle novinku teď spouští pro všechny uživatele. Použití je velmi snadné. Při vytváření příspěvku videa se vám zobrazí nová možnost „Klepnutím označíte lidi“. Poté můžete začít hledat uživatele, které chcete ve videu otagovat. Na zveřejněném videu se objeví ikonka pro zobrazení označených uživatelů.

Profilům, které byly ve videu označené, přijde oznámení. Funkce je užitečná hlavně pro lepší šíření video obsahu a měla by vyvolat větší interakce v podobě komentářů, sdílení a sledovanosti videí.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře