Instagram zavádí více fotek v příspěvku a více částí v carousel reklamách

27. 2. 2017Novinky

Instagram představil nové nástroje, jak inzerovat zajímavě a efektivně. Bude například možné vkládat více obrázků či videí do jednoho organického příspěvku na feedu, formát carousel se rozšíří až na 10 částí a jednotlivé carousel reklamy získají nové dynamické pořadí.

Firmy a značky teď budou moci na svých byznys profilech nahrát do jednoho příspěvku až 10 fotografií či videí. Takový post se na feedu označí modrými tečkami v dolní části, čímž bude uživatelům signalizovat možnost přejíždět mezi kartami a prohlédnout si tak veškerý obsah.

Instagram také začal postupně zavádět analytické přehledy, které zahrnou více než jednu fotku nebo video v postu. V budoucnu bychom se měli dočkat i možnosti tyto příspěvky promovat.

Co se týče carousel reklam, rovněž se snížil minimální počet částí, které jsou pro rozběhnutí tohoto typu kampaně nezbytné, ze 3 karet na 2. Instagram také začal podporovat optimalizaci jednotlivých kreativ carousel reklam, které se budou dynamicky řadit v závislosti na jejich výkonnosti. Ty nejúspěšnější se samozřejmě zobrazí hned na začátku.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře