Invia.cz: S DPA na dovolenou

21. 8. 2015Case studies

Cestovní agentura Invia.cz je jednou z těch, která ví, že pečení holubi sami do pusy nelétají. Pro úspěšný byznys se zkrátka musí něco udělat, a to i v případě, že máte krásný a atraktivní produkt, jakým je dovolená. Invia.cz si proto přivzala k ruce Business Factory, aby jí na Facebooku pomohli s Dynamic Product Ads (DPA). A výsledek ruku v ruce s úspěchem na sebe nenechaly dlouho čekat.

  • o 86 % větší ROI
  • o 41 % nižší cost per transaction
  • o 85 % vyšší conversion rate

Příběh

Invia.cz je největší internetová cestovní agentura v České republice, která na český a slovenský trh dodává zájezdy a dovolené od více než 300 cestovních kanceláří. Za 12 let svého působení a se zárukou nejnižší ceny na trhu už posloužila více než milionu spokojených zákazníků. Invia.cz se rozhodla expandovat od AdWords na sociální sítě, kde měla příležitost zasáhnout přes 4 miliony lidí.

ROI Hunter nám jednoduše poskytl možnost jednoduše a efektivně oslovovat cílové skupiny jednotlivých zemí, kteří právě hledají dovolenou. Díky propojení Dynamic Product Ads (DPA) společně s Website Custom Audiences (WCA) jsme našim klientům dokázali nabídnout zájezdy, o které skutečně mají zájem,“ říká Jan Kuchař, online marketingový specialista Invia.cz.

Cíl

Hlavním záměrem bylo dokázat, že Facebook může přivést vysokou návratnost investice, a že dynamický produktový remarketing na Facebooku je skutečně mocnou strategií a je-li využíván se správnými nástroji, umí přinést i skvělé výsledky.

1000x482_2

Naše řešení

Nás nástroj ROI Hunter umožňuje použít Website Custom Audiences založené na prediktivním remarketingu, automatické A/B testování na různých publikách, automatické optimalizační strategie, Lookalike Audiences a všechny druhy nabídek.

Nejmocnější zbraní je v tomto případě Dynamic Product Ads (DPA), které umožňují zasáhnout návštěvníky tím stejným produktem, který si předtím prohlíželi na webových stránkách.

Kombinace DPA, informací z XML Feed a Google Analytics pomohla klientovi pokrýt nejlépe prodejné destinace za použití templatu ušitého na míru pro každou zemi a období od jejich poslední návštěvy.

Krok za krokem

Prvním krokem bylo sesbírat data z remarketingu. Vytvořili jsme Website Custom Audiences pro každou zemi v katalogu. Klíčovou součástí bylo pokrýt všechny země v různých časových obdobích, takže jsme zasáhli všechny návštěvníky webu, poté jsme přidali obrázky vysoké kvality s promo informací (výše slevy, kategorie zájezdu apod.) a ne více než 20 % textu.

Díky pokročilé segmentaci cílení ROI Hunter a A/B testování jsme optimalizovali reklamy a naservírovali je pouze relevantnímu publiku.

Pozvolna jsme pak zvyšovali volume a dohlíželi na požadovanou návratnost investice.

Snímek obrazovky 2015-08-20 v 15.45.10

Výsledek

ROI Hunter dosud přinesl měsíčně 106x větší návratnost investice a zvýšil obrat o 114 %. Rozdíly mezi původní kampaní bez DPA a kampaní s DPA pod vedením ROI Hunter v tu samou dobu byly obrovské.

DPA pomohly snížit náklady, zvýšit obrat a ušetřit čas s optimalizací kampaní.

Další kroky

Ještě ale nemáme úplně hotovo. Další krok by měl na web přivést ještě relevantnější lidi, a to za využití sales dat díky hluboké integraci Google Analytics v platformě ROI Hunter. Od té doby, co je XML product feed využíván v dynamických reklamách, bude velmi snadné použít jej také v Prospecting Dynamic Product Ads, které vám umožní cílit na různé typy zákaznického publika.

Sdílejte článek, ať je vaše okolí zase o něco chytřejší :)
Jako editorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou zase o kousek dál a případovky dostatečně inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře