Jak maximalizovat placené online události?

2. 3. 2021Návody

Placené online události zavedl Facebook loni v srpnu. Pomocí živého vysílání pomáhá firmám a podnikatelům, aby se mohli spojit s klienty na internetu a generovali příjem přímo na Facebooku. Teď sociální síť připravila několik tipů, jak z vašich online událostí získat ještě více.

Facebook vytvořil nové video, kde hovoří o tom, jak placené online eventy fungují a jak je lidé během pandemie využívají. Nabízí také celkový přehled o tom, jak si vytvořit placenou událost z vaší Facebook stránky, stejně jako pár klíčových věcí, na které nesmíte zapomenout.

Facebook také chystá několik doplňkových prvků. Týkat se budou například vylepšené kontroly, aby vám usnadnil používání nástroje pro tvorbu placených online událostí, a aktualizovaných možností pro propagaci, abyste o tom, co chystáte, mohli dát ještě lépe vědět.

Facebook rovněž připomíná (a co mnoho organizátorů placených online událostí neví), že si přes Správce reklam můžete vytvořit vlastní okruh uživatelů a díky tomu oslovit uživatele, kteří mají o akci zájem, chtějí se jí zúčasnit nebo na ni nějakým způsobem zareagovali. To znamená, že můžete segmentovat a kategorizovat vaše reklamní cílení.

Facebook také testuje placené online události v Messenger Rooms, což by přineslo zase nový rozměr těchto aktivit. Organizátoři by totiž mohli přímo vidět účastníky své akce.

Díky tomu všemu vám události na Facebooku mohou přinášet mnohem větší hodnotu a třeba se stát i součástí vašeho strategického plánu. Pro více informací a podrobnosti doporučujeme zhlédnout celé video.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře