Jak prodávat vstupenky z facebookové události

17. 7. 2019NávodyNovinky

Pořádáte-li akce a potřebujete prodávat vstupenky, Facebook nabízí možnost prodeje přímo z facebookové události pomocí účtu na Eventbrite. Přečtěte si, jak na snadnou integraci, a prodávejte lístky na pár kliknutí přímo z Facebooku.

Kde najít funkci Vstupenky na události

Možnost naleznete v levém sloupci „Nastavení“ facebookové stránky pod názvem „Vstupenky na události“. Podmínkou je mít založený účet na Eventbrite, který následně propojíte s vaší facebookovou stránkou.

Po integraci budou moci správci a editoři stránek:

  • prodávat vstupenky na Facebooku
  • importovat události Eventbrite

Co je Eventbrite

Eventbrite je globální platforma, na které může každý uživatel vytvářet, sdílet a následně vyhledávat události. Ty dělí do kategorií na: hudbu, umění, business, party, kurzy, sport a wellness, jídlo a pití.

V databázi událostí najdete všechny typy akcí, které jsou s touto platformou spojeny, a je zde i seznam všech měst a zemí, ve kterých se konají zaregistrované události.

Jak vytvořit profil na Eventbrite

Účet na Eventbrite si můžete založit na www.eventbrite.com skrze váš facebookový profil nebo se klasicky zaregistrovat. Po základním nastavení můžete začít vyhledávat mezi akcemi podle témat, měst i data a také události vytvářet.

Jak propojit facebookovou stránku a Eventbrite

Po vytvoření účtu je nutné propojit Eventbrite a facebookovou stránku v obou platformách:

  1. na Facebooku – v nastavení facebookové stránky, pod položkou „Vstupenky na události“
  2. v Eventbrite – v „Option Menu“ kliknete na „Invite & Promote“, vyberete „Add to Facebook“ a integrujete vaše účty

Jak vytvořit událost

Po propojení účtů můžete začít vytvářet události jak na facebookové stránce, tak v Eventbrite a akce si pak mezi systémy importovat.

Pod položkou Manage Events najdete kromě možnosti vytvoření nové události i seznam všech vašich akcí, které jste v Eventbrite už vytvořili.

V Eventbrite máte na výběr dvě možnosti správy, propojení a importu akcí:

  • Přidat novou událost do Facebooku – po vyplnění základních údajů o akci a o vstupenkách (datum, čas, kategorie, popis, fotografie, ceny) klikněte na tlačítko „Přidat do Facebooku“ a akce se vám importuje do vaší facebookové stránky
  • Přidat vstupenky na existující událost na Facebooku – pokud máte na Facebooku událost již vytvořenou, můžete propojit systém prodeje vstupenek z Eventbrite s existující akcí

Po kompletní integraci si otevřete danou akci na Facebooku. Pod hlavním panelem události uvidíte volbu „Ticket by Eventbrite“. Po kliknutí na tlačítko „Get Ticket“ Facebook zájemce o vstupenku přesměruje do karty události na Eventbrite, kde si budou moct vstupenky zakoupit.

V Eventbrite lze nastavit různé druhy vstupenek, například Early Bird nebo možnost přidání na waiting list. Skrze prostředí Eventbrite pak účastníci dokončí platbu a nákup vstupenky.

Platit za vstupenku lze online kartou, hotově, skrz PayPal nebo Authorize.Net. Záleží, v jaké zemi se nacházíte a s jakou měnou pracujete.

Integrace Eventbrite a facebookové stránky je velmi snadná a bezplatná. Za samotný prodej vstupenek platíte Eventbrite provizi a můžete si vybrat ze tří programů spolupráce.

Cílem funkce je uživatelům pomoci s marketingem, správou událostí a prodejem vstupenek. Statistiky Eventbrite uvádějí, že díky propojení systémů uživatelé zaznamenali více registrací na akce a o 20 % vyšší prodej vstupenek.

Svět technologií a online marketingu je pro mě velkou vášní. V minulosti jsem působila po dobu několika let na akademické půdě jako vyučující na katedrách marketingu a hotelového managementu. V současné době spolupracuji s různými experty jako konzultant v oblasti online marketingu na mezinárodní úrovni mezi Švýcarskem, Itálií a Českou republikou. Specializuji se na e-commerce, sociální média a tvorbu webových stránek. Ve volném čase mě potkáte v přírodě ponořenou do krás tří disciplín triatlonu. Na Newsfeed.cz se s Vámi budu dělit o aktuální novinky z rozmanitého světa sociálních médií.

Komentáře