Jak získat ověřenou stránku na Facebooku?

26. 11. 2015Návody

Rádi byste měli u své Facebook stránky oficiální ověření? Přestože na modrou fajfku je těžké dosáhnout, i tak můžete zažádat o ověření vašich stránek a dostat alespoň symbol v šedé barvě.

Facebook rozlišuje dvojí ověření stránky. Modré označení  851569_1408541616077952_839758311_n  používá pro celebrity, veřejné osoby, politické strany či velké značky. Šedý symbol  sedy  je pak pro stránky menších podniků a organizací.  V obou případech to znamená, že Facebook ověřil pravost dané stránky.

vefified

K čemu je takové označení dobré? Zvyšuje to u zákazníků (fanoušků) důvěru v pravost stránky. Návštěvníci si tak mohou být jisti, že se jedná o autentické zastoupení firmy či organizace. Pomáhá také rozlišovat mezi pravými a falešnými profily. Facebook navíc slibuje ověřeným účtům přednostní umístění ve vyhledávání a také možnost přístupu k novým funkcím dříve než stránkám bez ověření.

Jak tedy stránku nechat ověřit?

Celý proces zabere doslova pár minut. Zkontrolujte, zda máte veškeré údaje o vašem podniku v sekci Informace o stránce. Pro ověření musíte být správcem stránky. V Nastavení, v sekci Obecnépak uvidíte možnost Ověření stránky. Klikněte na Ověřit tuto stránku a pak Začínáme.

verify

Zdroj: socialshire.com

Pro ověření bude potřeba zadat telefonní číslo (a kliknutím na Zavolejte mi vám Facebook telefonicky sdělí ověřovací kód) nebo klikněte na možnost Ověřit tuto firmu místo toho pomocí dokumentů. Pro druhou možnost budete potřebovat oficiální dokument s uvedeným názvem a adresou vaší firmy (daňový doklad, certifikát, licence…).

dokument

Zdroj: socialshire.com

Po obdržení ověřovacího kódu nebo dokumentů prochází informace kontrolou. Facebook ověřuje, zda zadané informace odpovídají skutečnosti, například jestli uvedené telefonní číslo je opravdu spojené ve veřejných záznamech s vaší firmou. Během několika dnů byste měli obdržet e-mail o tom, zda se povedlo stránku ověřit.

Možnost ověření v nastavení nevidíte? Jedná se stále ještě o novinku, takže je možné, že se vám možnost zobrazí později. Facebook navíc upřednostňuje verifikaci stránek podniků, které je možné navštívit, tedy se stálou adresou.

Také máte dojem, že by článek mohl inspirovat nebo poučit vaše kolegy? Sdílejte ho s nimi!
Pro Newsfeed.cz pracuji jako redaktorka. Píšu především o tom, jak se na
Facebooku vyznat z pozice marketéra a zadavatele reklamy. Do svých
návodů často aplikuji své zkušenosti, které jsem jako PPC specialista
nasbírala v ROI Hunter. Svůj zájem o marketing na Facebooku se snažím co nejlépe předat i vám.

Komentáře