
Třetí ročník festivalu o rozšířené realitě a platformách metaverse – ARfest Prague 2022 – se uskuteční ve čtvrtek 10. listopadu 2022. Konference určená pro marketéry, kreativce, zástupce brandů a v neposlední řadě samotné XR tvůrce se po covidových letech vrací zpět do reálného světa.
Hrdými partnery ARfestu jsou XR studio Xnauts a agentura Business Factory. Festival přivítá své hosty v prostorách hotelu Fitzgerald v pražském Karlíně.
Pro všechny zájemce jsou již k dispozici vstupenky, které můžete ještě do neděle 16. 10. pořídit za zvýhodněnou Early bird cenu.
„Jde o první festival na světě, jenž se věnuje rozšířené realitě a jeho hlavním posláním je propojit nejlepší světové osobnosti a kreativce z oblasti XR s profesionály z oblasti marketingu a zástupci značek. Díky tomuto dialogu můžeme rozšiřovat hranice naší reality a dělat ji ještě zábavnější pro všechny.“ – Pavel Max Vincenc, zakladatel festivalu
ARfest Prague zaujímá v nabídce konferencí dostupných nejen v České republice, ale i na celoevropské úrovni velmi specifické místo. Již od prvního ročníku, který se konal v roce 2019, se zaměřuje na komunikaci a edukaci v oblasti XR, AR, VR a metaverse z pohledu jejich reálného využití v marketingu, reklamě a budování značky, a to jak v komerční, tak neziskové oblasti.
XR neboli extended reality je souhrnné označení pro technologie, které pomocí technologického zařízení manipulují s naší běžnou realitou nebo ji zcela nahrazují. Do této kategorie patří rozšířená realita AR (augmented reality), virtuální realita VR a platformy metaverse, v rámci kterých vznikají celé virtuální světy.
Pro koho je ARfest ideální?
Marketéři a brand manažeři
Největší světové značky rozšiřují své podnikání do světa XR a metaverse. Od módy, krásy, zábavy až po FMCG a neziskové organizace. Metaverse je fenomén doby a více než jedna miliarda lidí si již vyzkoušela rozšířenou realitu na svých zařízeních. Posuňte se také na úroveň marketingu budoucnosti dříve, než to udělá vaše konkurence.
Kreativní agentury a social media profesionálové
Ve světě neustále se měnících sociálních médií a blížícího se metaverzu už nestačí jen obrázky a videa. Dostaňte vaše kampaně mezi nové publikum a získejte díky XR masivní engagement a nevídanou CTR. Umět efektivně implementovat XR do reklamních kampaní napříč platformami je dnes strategická dovednost. Poskytněte svým klientům kompletní balíček odpovídající 21. století.
Kreativci a designéři
Nechte si rozšířit představivost od těch nejlepších designérů a kreativců, kteří vám předvedou, jaké úrovně kreativity je možné díky XR dosáhnout a kam se za poslední rok posunuly technologické možnosti. Načerpejte nové znalosti, nechte se inspirovat a najděte parťáky a parťačky pro vaše další projekty.

Pojďme si společně rozšířit obzory
Cílem ARfestu je přivést na jednu stage největší odborníky na využití XR v oblasti marketingu nejen z regionu střední a východní Evropy. V rámci programu se představí více než 12 spíkrů ze zahraničí i Česka – z řad samotných XR tvůrců, digitálních marketérů a krativců až po zástupce klíčových platforem, jako je Meta, Tik-Tok a Snap, které jsou motorem rozvoje XR a metaverse.
“Právě demystifikaci a praktickým aspektům marketingu v prostředí metaverzu bude na letošním ročníku věnována důležitá část programu. “First steps into metaverse” jsme nezvolili tématem letošního ročníku náhodou. Metaverse se nezadržitelně blíží a můžeme se sami sebe ptát, jestli se bude opakovat situace, kdy to byli fanoušci, kteří s nástupem sociálních sítí zakládali profily svých oblíbených značek, nebo budou značky a agentury tentokrát lépe připraveny.“ – Michal Horniecký, koordinátor festivalu
ARfest bude i letos pokračovat v plnění svého hlavní poslání – učit se od nejlepších, inspirovat se navzájem a rozšiřovat obzory. Pokud jste na tom stejně a budete si chtít své obzory rozšířit spolu s námi, zapište si do diářů 10. listopad 2022, Praha, Hotel Fitzgerald, ARfest Prague 2022.
Více informací najdete na webu festivalu. Vstupenky pořídíte zde.
