Local Awareness mizí, nahrazuje ji reklamní účel Reach

5. 4. 2017Novinky

Facebook postupně ruší účel Local Awareness v rámci reklamního prostředí. Pokud chcete vést kampaně na základě lokality, můžete využít reklamní účel Reach nebo Store Visits, které nabízejí stejné či podobné prvky a možnosti.

Reklamní účel Reach umožňuje zasáhnout co nejvíce zákazníků z vybrané oblasti. Navíc nabízí přidanou hodnotu v podobě relevantních call-to-action tlačítek, jako například „Call now“ nebo „Get directions“.
Screenshot_(8)_copy

Jestliže chcete podpořit větší množství lokalit, kde se vaše firma nachází, využijte reklamní účel Store Visits. Ty navíc umožňují lepší doměřování návštěv v obchodě a offline konverze.

Převod kampaní na nový reklamní účel lze udělat manuálně. Pokud tak neučiníte, Facebook všechny kampaně využívající reklamní účel Local Awareness automaticky převede 5. dubna.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře