Meta se snaží dále využívat umělou inteligenci pro cílení reklam. Nyní proto rozšiřuje své automatické cílení Advantage na všechny účely a optimalizace kampaní.
Novinka přichází jako součást aktualizace Marketing API v19, která zahrnuje také různé revize a změny určené ke zlepšení výkonu kampaní. Pro inzerenty a partnery, kteří používají rozhraní Marketing API, představuje tato aktualizace zásadní změnu.
Novinka je již k dispozici. Nyní tak platí, že:
- kampaně, které jsou optimalizované pro účely zobrazení, zhlédnutí videa, dosah, projevený zájem nebo povědomí o značce, mají možnost zvolit podrobné cílení Advantage,
- u kampaní optimalizovaných na generování potenciálních zákazníků bude cílení Advantage automaticky aplikováno s možností vypnutí,
- u kampaní optimalizovaných na kliknutí na odkaz nebo zobrazení cílové stránky bude cílení Advantage automaticky aplikováno bez možnosti vypnutí.
Za zmínku stojí také to, že od ledna 2024 Meta provedla ve Správci reklam několik změn u původních reklamních účelů. Podrobnosti najdete zde.
Více informací o nejnovější aktualizaci Marketing API se dozvíte na blogu Mety. O procesu cílení reklam Meta Advantage si přečtete zase v nápovědě.